10 کمیک بوک که قبل از مرگ باید حتما آنها را بخوانید!

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
16:53
پنج شنبه 17 خرداد 1397

10 کمیک بوک که قبل از مرگ باید حتما آنها را بخوانید!



کمیک ها داستان های مختلفی دارند ابرقهرمانی، پلیسی، خنده دار و... ، اما شاید تا حالا از خودتان پرسیده باشید بهترین کمیک های حال حاضر چیست و چه کمیک هایی واقعا ارزش خواندن را دارند.

واقعا چه کمیک هایی را باید حتما قبل از مرگ خواند؟

10.کمیک Born Again



کمیک Born Again بهترین کمیک Dared Evil محسوب میشود. این کمیک به نویسندگی مارک میلر و دیو و طراحی دیوید مازوچلی توسط مازول کامیکس ساخته شده است. پیشنهاد میشود حتما این کمیک رو بخونید.

9
.داستانها (Fables)



کمیک داستانها به قلم بیل ویلینگهام و طراحی مارک باکینگهام و منتشر شده توسط دیسی ورتیگو است.بسیاری از مردم ترس داشتند که Vertigo قادر نخواهد بود در سال 2000 پس از سرنگونی در دو دهه گذشته، موفقیت خود را حفظ کند. به طرز چشمگیر، داستان های بیل ویلینگهام ثابت کرد که همیشه کتاب های خوبی برای عرضه در بازار وجود خواهد داشت. داستانها با عوض کردن شخصیت، شخصیت های معروف توانست موفقیت زیادی بدست آورد.

8.جوک کشنده (The Killing Joke)




هیچ نویسنده ای در 80 سالگی بیش از آلن مور ناکام بود. در حالی که او برای کارهای اصلی خود مانند V برای Vendetta و Watchmen نام خود را ساخته بود، او همچنین انگشت شست خود را به آبهای رشته ای از ابرقهرمانان، مانند سوپرمن، گرین اررو و Vigilante، غوطه ور کرد.

در جوک کشنده، آلن مور رابطه بین بتمن و معروف ترین دشمنش، The Joker را به گونه ای بررسی می کند که تقریبا هر تفسیری از این دو را از آن زمان به اطلاع می رساند. این طرح به صراحت ساده است: جوکر از Arkham Asylum فرار میکند و کمیسر گوردون را میدزدد تا بتمن را به شهربازی بکشاند و...

7.کمیک Marvels




کمیک Marvels مجموعه کمیک چهار قسمتی به نوسندگی کرت بیوزیک و طراحی الکس راس ساخته شده. این کمیک نگاهی به خاطره انگیز ترین لحظات کتاب کمیک های تاریخ مارول از طریق چشم یک عکاس خبرنگار به نام فیل شلدون کرده است.

6.جان کنستانتین علیه روح گرسنه (John Constantine, Hellblazer)




کمیک جان کنستانتین علیه روح گرسنه به نوسندگی جیمی دلانو، وارن الیس، پیتر میلیگان و طراحی Various ساخته شده است. پس از ظهور موفقیت آمیز سوامپ تینگز الن مور در 80 سالگی اش، جان کنستانتین، کمیک طلایی خود را به نام "Hellblazer" در سال 1988 به نمایش گذاشت.

5.دنیای روح (Ghost World)



دنیای روح  نام داستان مصوری اثر دنیل کلوز است. این کتاب در سال ۱۹۹۷ چاپ شد و قبل از آن در سری داستان‌های مصور ایت‌بال به نویسندگی ِ خود دنیل کلوز هم چاپ شده بود. در انتشار اولیه‌اش هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازار خرید حمایت شد و نزد مخاطبان نوجوان به صورت یک کار کالت کلاسیک درآمد.

4.بازگشت شوالیه تاریکی (The Dark Knight Returnes)


Image result for the dark knight returns comic

 کمیک بازگشت شوالیه تاریکی یک مجموعه کمیک چهار قسمتی است که به نویسندگی فرانک میلر است. قصد فرانک میلر از این کمیک نشان دادن ریشه دارک بتمن است. در این داستان بتمن با سوپرمن مبارزه میکند که بارها در کمیک های دیسی تکرار شده است.

3.سندمن(ورتیگو) [Sandman]


Image result for sandman dc comics
سندمن یک مجموعه کتاب کامیک در ژانر فانتزی تاریک و به قلم نیل گیمن است که توسط انتشارات دی‌سی کامیکس تحت نام تجاری ورتیگو منتشر شده است. از تصویرگران این مجموعه می‌توان به سم کیث، مایک درینگنبرگ، جیل تامپسون، مارک همپل، شاون ماک‌مانوس و مایکل زولی اشاره کرد. داستان مجموعه حول محور شخصیت دیریم یکی از اندلس در گردش است که بر جهان رؤیاها فرمانروایی می‌کند. اولین نسخه از این سری به تعداد ۷۵ جلد (به علاوه یک جلد ویژه) از ژانویه ۱۹۸۹ تا مارس ۱۹۹۶ به چاپ رسید.

قهرمان اصلی مجموعه کمیک سندمن دیریم است که تحت عنوان مورفئوس، یا چندین نام دیگر شناخته می‌شود و یکی از اعضای خانوادهٔ اِندلس به شمار می‌رود. دیگر اعضای اندلس شامل دستینی (سرنوشت)، دث (مرگ)، دیستراکشن (نابودی)، دیزایر (آرزو)، دیسپر (نومیدی) و دلریئم (دیوانگی) می‌باشند. این سری برای استفاده گیمن از نماد بازرگانی انسان‌انگاری از نهادهای مختلف متافیزیکی شناخته شده است، در حالی که همچنین ترکیبی از اسطوره‌شناسی و تاریخ در پیش زمینه ترسناک آن در دنیای دی‌سی وجود دارد. داستان سندمن دربارهٔ چگونگی به بند کشیده شدن مورفئوس، فرمانروا و تجسم رؤیا و واقعیت را روایت می‌کند و سپس این مسئله را می‌آموزد که برخی مواقع تغییر اجتناب ناپذیر است.

2.نگهبانان
(Whatchmen)


Image result for watchmen comics
نگهبانان  یک مجموعه کمیک ۱۲ قسمتی است که توسط دی‌سی کامیکس منتشر شده‌است.  نویسندهٔ آن آلن مور، طراح دیو گیبنز و رنگ‌آمیز جان هیگینز است.کمیک در رابطه با گروهی از قهرمانان، به نام نگهبانان است که از هم پاشیده‌اند و قتل یکی از آن‌ها سبب جمع شدن دوبارهٔ آن‌ها می‌شود. همچنین ماجرای دیگری به صورت کمیک در کمیک، پیگیری می‌شود که داستان ناخدایی است که کشتی‌اش غرق شده‌است و سعی در بقا و بازگشت به محل زندگی و خانواده‌اش را دارد.نگهبانان بارها به عنوان بزرگترین کمیک تاریخ، مورد ستایش قرار گرفته‌است.داستان نگهبانان با سودمندگرایی مرتبط است.

1.موش (Maus)


Image result for Maus comics wallpaper
شاهکار کمیک موش از کمیک های تاثیرگذار در دوره خود بوده که بر مبنای یک داستان واقعی بنانهاده شده و سرگذشت یک لهستانی در دوران جنگ جهانی دوم و حمله ی هیتلر را به تصویر میکشد.




                                              نویسنده: مهدی باقری
                  رسانه کامیک تاک



تعداد بازدید از این مطلب: 993
موضوعات مرتبط: کمیک | Comic , مقاله , ,
بازدید : 993

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر